miercuri, 5 decembrie 2007

Bradul

Este vorba, bineinteles, despre mormanul de fier, cabluri si beculete stranse in fata la Unirea ca sa ne simtim si noi mai europeni.
1 Decembrie. Tara de cacat... din cauza oamenilor de cacat din ea. Care suntem. Tara asta nu e cum as vrea eu, dar asta nu inseamna ca nu am motiv sa fiu patriot. Asa ca hai sa ma duc la 7 la aprinderea "bradului". Din pacate au fost multi care au gandit acelasi lucru, nu partea cu patriotismul, ci partea cu bradul. Foarte multi. Tigani, tarani, pesti, curve, oligofreni, boschetari, betivi, drogati, fitosi, copii de bani gata, analfabeti, olteni... cu totii au fost acolo. Am facut 45 de minute de la universitate la unirii... pe jos. La 7 fara 15 eram in fata la Intersport si era nebunie curata sa incerc sa ajung mai aproape. Defapt era nebunie curata sa incerc sa ma misc din locul ala. Sardinele erau pesti in comparatie cu mine. Proxeneti. Desi eram in aer liber si erau putine grade afara, tot ma simteam sufocat, nu de tarfa aia stirba din fata, nici de taranul cu bebelus in carca din spate si nici de bulangii din lateral care incercau sa puna mana pe cur tarfei stirbe din fata. Nu, nu de marea ingramadeala eram sufocat, ci te aridul miros de transpiratie care imi ardea tot sistemul respirator. Ca fumez 10 ani sau ca stau acolo 10 minute... la fel de greu respir dupa. In cele din urma ma obisnuiesc cu oroarea, linistit si de faptul ca era fara 5 minute si se aprinde bradul, se dau 2-3 petarde si aia e. E p**a! Nu pot sa spun ca nu m-am gandit la posibilitatea sa nu se aprinda la timp bradul. Defapt, asteptand, cu respiratia taranului din spate in ceafa, ma gandeam asa: "Ba, sa vezi, ce tara de cacat! La cat de retardati suntem si la cat de incompetenti sunt aia care ne conduc, n-o sa fie in stare sa aprinda bradu asta la timp". Defapt, sunt sigur ca si aia de langa mine se gandeau la asta. Defapt, sunt sigur ca toata lumea care stia de brad se gandea la asta. Defapt, sunt sigur ca toata lumea care afla ca un roman trebuie sa faca ceva se gandea la asta... Deplorabil.
Cu mai mult de sfertul academic intarziere, se aprinde bradul. M-am simtit ca la gradinita cand dadea prima zapada. In jurul meu se auzea numai "Uaaaa... ce frumos!", "Vaaaai!", "Foai!", "Ia uite mami!" (zise-un peste catre o curva). Sunt niste lumini aprinse noaptea, cat de atractive pot sa fie... pentru "oameni". S-au dat si cu artificii... multe... resturile pe noi cazand. Nu inteleg ce poate sa fie atat de fascinant la niste artificii? Foc in cer, WOW! Dar sunt eye-candy. Dar partea cu adevarat distractiva a fost cand s-a terminat tot. Eu, si restul idiotilor (care am ales sa mergem sa vedem bradul) am vrut sa plecam. Plebea vroia s-o ia tot pe I.C. Bratianu, asa ca m-am gandit sa plec pe stradute. Asa ca, locuind de 21 de ani in Bucuresti si lasandu-mi obiectele de valoare in masina, am scos mainile tiganilor din buzunare si am luat-o spre prima straduta, cand am fost prins in mormanul de carne. Na, eram strivit si chestii, dar sunt baiat rezistent, in schimb ma intreb ce faceau toti taranii aia care au venit cu bebelusii. Realizand ca nu e treaba mea, am plutit in deriva vreo 10 minute si exact cand credeam ca scap am dat peste un grup de persoane foarte periculos in situatii dastea. Fete cu grupul scolar X terminat si fara facultate... aflate la menstruatie! Toate nervoase loveau in stanga si in dreapta. Cand tipau printre buzele cojite si dintii mazgosi propulsau si bobite de flegma pe fata ta. Si tipau cu cea mai mica semi-ocazie. Una era cu gagicasu'... si vaznad ca eu eram langa ei si TOATA multimea se tot misca in parti... i-a zis matahalei: "Si?! Nu ai de gand sa-i zici nimic?!". Zis si facut. A stat el si s-a gandit si nu a iesit decat: "Ba! Nu te mai impinge!"... Eu ma imping! F*T*TI M*RT** SI RANITII MA-*I de avorton nenorocit si sclerozat! EU imping! EU! Cum ai reusit sa ajungi la concluzia asta, bai sifiliticule. Nici Hercule daca eram nu puteam sa imping eu gramada. Nici Zeus si nici ma-sa. Nici macar Mirel Radoi nu are atata forta (ba da). Si totusi eu ma impingeam in p*z*ele astea paroase langa care speri tu sa te freci mai tarziu. Moarte iti urez, tie si lu' vaca aia de langa tine, si la toti aia care au contribuit la educatia ta. Moarte-n iad prostule, sa ajungi in Superiad!
Spre sfarsitul aventurii, am ajuns pe o straduta, si intuitia mea a avut din nou dreptate... nu multi s-au gandit sa mearga pe acolo, drumul fiind liber.
P.S. Dar a meritat, artificiile alea au fost chiar marfa!

13 comentarii:

Erol spunea...

Da ba... eu am ajuns la 7:35 PM la metrou la unirii. si ca sa incep cu concluzia am iesit din statie la 8:10 PM. in rest: erau niste baieti care s-au hotarat sa fluiere (cu fluiere:) ca pe stadion, ca doar era o plimbare de placere, si placere fara muzica... , mai erau prosti cu copii mici despre care inteleg ca nu stiau cum sa scape de ei, dar cel mai important e ce nu am vazut: un nenorocit de politist, mai ales in momentul in care oameni intrau in timp ce altii incercau sa iasa. deodata. sincer, cand am vazut intunericul noptii la fel ca puscariasii, (no offence cititorilor) m-am simtit eliberat. nu de alta, dar data mai stateam acolo, dupa un scurt proces, as fi ajuns unul dintre ei. a, dar nu va imaginati ca doar astea erau categoriile de oameni de acolo, dar pe restul le-a descris prietenul andu. bine ca nu sunt claustofob. sau cretin. sau ambele.

Anonim spunea...

E clar! Pe 24 nu ma mai duc sa-l vad pe Mos Craciun cum vine in picaj cu sania si desarta cadourile sub CEL MAI INALT BRAD (artificial) DIN... de unde era? Din Europa...? Din estul Europei...? Nu mai stiu... Dar nu mai conteaza, nu ma mai intereseaza, nu, nu, nu!!!

Anonim spunea...

Sincer a fost o mare porcarie si in plus nu puteau si ei sa il puna in alt parc mai mare si mai spatios in pizda masii de idioti incompetenti .. eram si eu pe acolo pe la unirea pe la dambovita ... si ce sa vezi ... au inceput sa se impinga .. nici daca se dadea paine gratis nu faceau asa ... si in plus mai sunt si parinti idioti pe pamantul asta cum sa vi frate cu copilul la brad in asemenea imbulzeala sau pierdut cca 45 de copii ... parinti inconstienti ca sa nu mai zic de toate babele care erau si ele mot sa vad ca nu au mai vazut in viata lor asa ceva ... le cauta moartea pe acasa si ele se plimba pe stradaaa HUAAAAAA!!!! fosilelor ...
In concluzie de revelion o sa fie MACEL! prost ala care se duce
!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

"instinctul meu de fata mare nu ma'nseala"...asa ca am ales sa vad monstruozitatea aia dupa ziua de 1 decembrie.c'mon,era weekend si numai pe stazi nu vroiam sa il petrec...plus ca in fiecare an romanul se duce sa vada dis de dimineata defilarea (nebunie), mananca un mic, bea o berica si seara umple centrul sa vada beculetele (alta nebunie) ,mai noi bradul. nu am inteles cum de a reusit sa stranga atatia oameni??? am stat sa ma uit la bradul ala fix 2 minute cat se schimba toate beculetele alea, apoi devine deja plictisitor, nush la ce v-ati asteptat sa vedeti.
sincer preferam mai multi brazi mai mici decat carnatul ala, dar vezi dom'le asta ne lipsea, cea mai mare decoratiune exterioara din estul europei, ca in rest curge cu lapte si miere.

Anonim spunea...

"În premiera pentru România, sapte etaje ale megaconstructiei de 76 metri înaltime si 290 de tone au fost asamblate pe loc, în aproximativ 30 de minute, cu ajutorul unei macarale de 250 de tone si o înaltime de 50 de metri."
CE???? 30 de minute ????=))))
a zacut saracu' o saptamana pana s-au finalizat lucrarile:)) ne si plictisisem de schelele alea sa le vedem asa goale si urate.poate ca da...au fost montate in 30 de minute la un loc int-o saptamana,in ce ritm ne miscam nimic nu mai e de mirare.
nene,graba strica treaba!parol!

Dana spunea...

Sa zicem ca ma abtin si nu te voi umple de lucruri marunte....

Anonim spunea...

bah, bine in pula mea ca am stat acasa... totusi ce-ai cu oltenii? vrei scandal? :))))

Anonim spunea...

Prea tare ;) ... la mai multe :)

Anonim spunea...

Ai un simt al ironiei deosebit:)
Doua comentarii am: 1.ce ai vrut tu sa spui prin "bulangii" se scrie "bulangiii" cu trei de "i";
2. Am citit azi ca blogul este unul din trendurile care au murit in 2007. Nu pot decat sa ma bucur, citind ineptiile pe care le-ai scris cu convingerea ca esti mai bun decat "tiganii, pestii, taranii" si celelalte categorii de oameni despre care ai scris cu atata dispret. Poate ca suntem o tara nu tocmai civilizata, dar cu oameni ca tine nici ca o sa fim vreodata.

Andu spunea...

1. Merci, o sa corectez eu la un moment dat
2. Blogul inseamna tot pentru mine si cred ca m-as spanzura daca nu ar mai fi la moda. O sa fac tot posibilul sa-ti schimbi parerea despre blog si despre noi...
Ne intereseaza foarte mult parerea ta...

Anonim spunea...

Cum au zis si la carcotasi .....acum moare Patriciu de ciuda ca avem sonda mai inalta ca el. Ce ai ma u cu oltenii ....te invadeaza ungurii si u te iei de adevarata provincie latina. Nu zic ca nu se impusca ei micutzii ...da trebuie sa mai si moara si din aia care nu sunt de loc din oltenia....sti u ... stranierii:P

Anonim spunea...

cel mai bien sa vazut la tv.
si vreo 5 min chiar am crezut ca nu o sa se aprinda.

p.s: ma bucur ca nu am fost acolo...

Anonim spunea...

retardatule

Care expresie este cea mai de cacat?