sâmbătă, 6 octombrie 2007

Un mic skit


P*z*a buna
Arat foarte bine, si desi nu am zis niciodata asta despre mine, mi-au zis-o altii. Multi altii, defapt, cam toata lumea. Si chiar daca nu am facut nici o prostie precum multe alte vedete din breasla mea, toata lumea ma considera proasta. In principiu doar pentru ca arat bine. Am o sora care chiar e proasta, dar de ce ma compara lumea cu ea? Cine sunt?
Nicoleta Luciu, singura femeie din show-biz-ul romanesc care va permite cam multe bai bulangiilor.

P*z*a rea
De ce oameni decedati canti tu? Cine te-a mintit si ti-a zis ca ai voce? Sau orice fel de talent? Muzica ta ma zgarie pe creier si cand incerci sa canti un sunet mai lung iti cade vocea mai rapid decat mingea in poarta lui Carlos. Reusesti sa falsezi mai rau decat Mihaela Tatu cand incearca sa para femeie independenta. Esti doar o fetita de 19 ani care a descoperit o noua forma a prostitutiei. Da' esti buna, ce-i drept.
Rihanna, MORI!

6 comentarii:

CioLo spunea...

pizza ?

Anonim spunea...

pozna ?

Anonim spunea...

Andu,nu mai fi hater?...lasa fete in pace:)))

Anonim spunea...

fetele* ...(mii de tunete)

Erol spunea...

sora lu nicoleta luciu e muuuuult mai buna ca ea. la suflet... pe bune

Andu spunea...

P I Z D A

Care expresie este cea mai de cacat?